sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Aloha!


Näköjään huomaamattani hiukan hurahdin puuterimaisiin poskipuniin! Aikaisemmin talvella ihastuin kuvien perusteella Chanelin kevään kokoelmaan kuuluvaan aprikoosinsävyiseen poskikseen. Sitä odotellessa hankin kaksi MACin poskipunaa, Pink Swoon ja Rosy Outlook. Ja nyt viimeisin Kicks-retkeni päättyi spontaaniin poskipunaostokseen. Oih, se oli hullaantumista ensisilmäyksellä! Tässä se nyt on, Viva la Diva Aloha:


Täysin matta ja aivan ihastuttava. Sellaista sävyä minulla ei aikaisemmin ollutkaan. Hyvin raikas, suloinen sävy. Tässä vertailun vuoksi ryhmäkuva viimeaikaisista poskishankinnoistani:

Pink Swoon, Rosy Outlook, Aloha
Ja ryhmäswatch:

Pink Swoon, Rosy Outlook, Aloha
Kuten kuvistakin huomaa, Aloha on näistä lämpimin ja eniten oranssiin kallellaan, pysyen kuitenkin kaukana pelottavan kirkkaasta oranssista ja enemmän pehmoisella koralli-aprikoosivyöhykkeellä.

Aloha
Olen aivan ihastunut tähän sävyyn. Siinä määrin että kaikki muut poskipunat lojuu nyt hylättyinä. Mutta  kun se on niin sievä!


Tämä edullinen poskipuna on myös kivanlaatuinen. Minulla ei ole tämän tuotteen kanssa mitään häivytys- tai levitysongelmia. Ja koska tykkään punasävyistä myös silmämeikissä, olen myös käyttänyt tätä poskipunaa myös luomivärinä. Molemmissa nassukuvissa sama meikki, Aloha poskilla ja luomivärinä.


Tässä vielä tuotteen Inci:



4 kommenttia:

  1. Vautsi, toi näyttää luomilla todella hyvältä! :o Pitääpä mahdollisesti kokeilla noita Viva la Divan poskareita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkään, tuo hyvin silmien sävyn esiin. Toi on mun eka kokemus VlD:n poskipunista, kivaa että pienellä rahalla saa ihan kelpo tuotteen :)

      Poista
  2. Toinen iloinen Alohan omistaja ilmoittautuu! :) Ostin joskus viime talvena juuri siksi että vastaavaa en ole muilta sarjoilta bongannut. Sopii mulle täydellisesti nudemeikki-päivinä. Jos jostain on pakko valittaa niin tuoksuu aika voimakkaalle, mutta sekin on vaan pieni haittapuoli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, en edes huomannun mitään vahvaa tuoksua! Menin nyt kommenttisi jälkeen varsin haistelemaan ja joo, kun nenäni työnnän ihan kiinni poskipunaan, haistan jotakin mummohajuvesimäistä. Mutta olen nyt vähän flunssassa joten ehkä se haisee voimakkaammalle oikeasti :D

      Sävy on mainio ja todellakin ainutlaatuinen, tai ainakin oli vielä vähän aikaa sitten. Bongasin tänään Chanelin kevätkokoelman ja siinä uuden poskipunan, nro76, mistä olin alunperin haaveillut ja avot, Aloha on sävynä hyvin lähellä ja minusta (sävyn puolesta) huomattavasti parempi!

      Poista