torstai 26. marraskuuta 2009

Halpaa, hyvää ja vihreää!

Haaveilin vihreästä kynsilakasta. Ei mitään hempeitä pastellejä, kunnon syvää, tummaa, dramaattista vihreää oli pakko saada. Sitä ei tietenkään mistään tahtonut löytyä. OPIn espanjalaisesta kokoelmasta löytyi yksi, joka oli avan liian tumma. Goshilla oli ihan mukiinmenevä sävy, mutta kun ei ole kokemusta tämän merkin lakoista, niin melkein 9€ hinta potentiaalisesta hukkaostoksesta tuntui liian korkealta. Joten tyydyin minulla jo oleviin harmaisiin, mustiin ja sinisiin...

...kunnes eilen olin Seppälässä ostamassa irtoripsiä (niillä on ihan mahtavat, luonnollisen näköiset ja superedulliset - 2,95€!!! - irtoripset, ostan aina varastoon pippaloita varten) ja siellä se oli, minun vihreä uusi ystäväni - odotteli mua kassan edessä, etten varmasti kävelisi ohi:



SinfulColors, 3,95€! Lakka on pakkauksen mukaan "toluene, formaldehyde, DBP & camphor free", lisäksi sivellin on hyvänmallinen, koostumus notkea ja sävy ihana!
Kokeilin sitä heti samana iltana entisen tumman mattasinisen (Zara Azul Oscuro) päälle:



Näyttää toimivan hyvin toisen värin päällä, jos laittaa yhden kerroksen. Tällä voin nyt muokata mun vanhat lakat uudennäköisiksi, kun haluan vaihtelua. Ja kahdella kerroksella pitäisi saada jo peittävää jälkeä ihan yksistään tätä lakkaa käyttämällä, tosin sävy on silloin varmaan kirkkaampi vihreä. Olen supertyytyväinen!
Onko halpaa ja hyvää olemassakaan? Mä väitän että on!

3 kommenttia:

  1. Hei Nea, oot mun eka lukija *vilkuttaa* :)
    Oon edelleen tosi tyytyväinen tähän lakkaan, pysyykin hyvin! Sävyn numerosta en saa selvää mutta lakkapullon pohjassa on lakan nimi - "San Francisco".

    VastaaPoista
  2. JEE!

    Taitaa meikäläisellä kaikki lakat pysyä ihan riittävästi, vaihtelunhalu kun iskee turhankin usein ;D Pitää ehtiä josain veiheessa noita katsomaan (lue: ostamaan :P).

    VastaaPoista